комплекснi

рiшення:

Новини галузi

Розморожування сипучих вантажів (вагонів) за допомогою інфрачервоних газових обігрівачів Гогаз

06 червня 2012

Системи розморожування вагонів і сипучих матеріалів за допомогою інфрачервоних газових обігрівачів

Найбільш оптимальним рішенням для сушки і розморожування сипких матеріалів або різних об'єктів, є застосування інфрачервоних газових обігрівачів виробництва німецької компанії Gogas.

Основне призначення застосування інфрачервоних випромінювачів полягає в розморожуванні примерзлого насипного вантажу до металевих стінок вагонів, а також у руйнуванні обмерзання його запірних елементів, для забезпечення безперешкодного розвантаження.

Група компаній Термоінжиніринг вже кілька років співпрацює з компанією Gogas (лідером у виробництві інфрачервоних газових обігрівачів темного і світлого типу). Темою розморожування компанія Gogas займається вже понад 30 років і має власний патент по застосуванню та ефективному використанню інфрачервоних випромінювачів для розморожування.

На сьогодні, більше 27 установок з розморожування вагонів успішно функціонують в різних країнах світу.

Багато установок розраховано на бункерні напіввагони західного зразка, в яких гальмівна система розташовується в окремому закритому відсіку, а все розморожування полягає в нагріванні люків на бункерах.

Подібні вимоги і визначили конструкцію розморожувачів. У переважній більшості випадків, це відкриті з боків тунелі або шафи, що просто стоять на відкритому повітрі, з розміщеними в них інфрачервоними обігрівачами «світлого» або «темного» типу.

Таке рішення диктувалося, з одного боку потребою повітря для горіння, а з іншого боку - потребою в інтенсивному короткому тепловому ударі.

Зі специфікою роботи на Російському ринку компанія Гогаз зіткнулася вперше, коли розробляла 2 установки щодо розморожування вагонів для вугільного терміналу в Таллінні. Основні проблеми виникли через специфічні конструкції російських піввагонів: наявність термолабільної гальмівної системи під днищем вагона й повного промерзання вантажу.

Компанія Гогаз, використовуючи накопичений досвід, запропонувала використовувати установки з застосуванням «світлого» типу інфрачервоних газових обігрівачів. З урахуванням теплового балансу, був запропонований тунель, який довелося інтенсивно вентилювати для того, щоб забезпечити нормальне горіння газу в інфрачервоних випромінювачах без хімічного недопалювання і утворення цілого букету шкідливих речовин. Для цього був використаний додатковий повітронагрівач з вентилятором потужністю 1 мВт.

Це підігріте повітря використовувалося додатково для підігріву днища вагонів.

Тепле повітря піднімалося вгору, змішувалося з димовими газами від інфрачервоних обігрівачів і відводилося назовні. Також, під час експлуатації системи розморожування вагонів з'ясувалося, що не дивлячись на аспірацію в тунелі, як і на всьому майданчику, утворюється велика кількість вугільного пилу, що перешкоджає нормальній роботі «світлих» інфрачервоних обігрівачів.

Таким чином, основним посилом до переходу на інфрачервоні випромінювачі темного типу стали підвищення безпеки та зниження вартості обладнання.

 

реалiзованi проекти

  • Метiнвест

  • Альтком

  • Донбас Арена

  • СКМ

  • Fort Knox

  • Технiка

  • Фарлеп

  • Дружковский метизный завод

  • Centravis

  • ЛЕМЗ